måndag 2 januari 2012

2012 kan bli ett bättre bloggår, och lite till ...

Det har varit lite si och så med att delge mina tankar och funderingar här på bloggen ett tag. Jag har inte alls varit i "bloggmood" och så måste det få vara ibland. Jag har absolut inte tänkt lägga av. Orden, tankarna och inläggen kommer då de kommer så håll ut.

Mina förväntningar på 2012 för egen del innehåller framgång, spännande utmaningar, trevliga överraskningar, härliga stunder med familj och vänner, mycket kärlek och skratt! Under tiden gör jag och min lilla familj det som vi gör bäst; spelar spel, leker, lagar mat, ser på film, fixar och sitter i soffan. Det är vi rätt bra på i vår familj!

Jag önskar dig ett riktigt gott nytt 2012!

2 kommentarer:

Mia sa...

Gott nytt år! :)

Camilla sa...

Godt nytt blogg år! Og bursdagsår for deg ( og meg). Håper overraskelsene står i kø!