tisdag 17 januari 2012

Niceville


 

4 kommentarer:

Camilla sa...

Åååå, gleder meg!

Gleder meg også til å se The Iron Lady!

Beatrice sa...

Jag har sagt det förut, men tänk om vi bodde lite närmare, då hade vi kunnat ha en kväll i månaden eller så då vi träffades och gick på bio, pratade om böcker och om livet i stort... Vi får se till att boka in en weekend tillsammans så får vi "ta igen". =)

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Har inte sett filmen men boken höll mig vaken en hel natt, kunde inte släppa den, läste tills det ljusnade ute!

Beatrice sa...

Eva, jag hade helst läst boken innan jag såg filmen men nu blev det inte så denna gång. Jag tror att boken, får jag säga som vanligt, överträffar filmen. Jag tror och hoppas att du ändå kommer få stor behållning av filmen. Jag älskade de modiga, varma och mänskliga människorna och blev djupt upprörd över de imbecilla och tveklöst oupplysta övriga...