tisdag 8 december 2009

Grattis min älskade!

Idag fyller min man år! Det vill jag gärna fira så med famnen full av presenter tassade jag och de två sönerna in till födelsedags"barnet" i morse. Det blev mest saker att stoppa i garderoben men även lite inspiration till köket i form av en signerad kopia av Pluras kokbok. Jag hade gärna gett honom hela världen, men det är svårt att köpa present till någon för 14:e året i rad. Det är inte lätt att igen, köpa något extraordinärt, och som inte kostar hela världen... Tursamt nog är maken inte speciellt kravstor, han blir glad för några mjuka paket och ett och annat hårt... Om inte allt för länge står julen för dörren och då ska det inhandlas fler paket igen. Jag tror jag vet vad det blir, men jag kan inte avslöja det än... Så tills dess - grattis min älskade!

Inga kommentarer: