fredag 18 december 2009

Nu är det officiellt!

Från och med 1 januari 2010 tillräder en ny VD för Cous Cous Catering & Event, nämligen JAG!
Ja, lite överraskande är det, och lite pirrigt, men mest fantastiskt roligt! Jag har aldrig strävat efter en titel, men nu sitter jag snart med en av de mest eftertraktade. Nu gäller det bara att leva upp till kraven och rollen som sådan, men jag hoppas och tror att det kommer gå fint! Självklart kommer jag mötas av motgångar, men med min erfarenhet av företaget och branschen vet jag att jag och mina medarbetare kommer fixa motgångar liksom medgångar!
Men tänk - VD! Jag! Jag får nog nypa mig i armen... igen...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du, om nån, kommer att greja detta bra som fan!
Jag gör mitt bästa för att hjälpa och tillsammans är vi ju ett vinnande team! ;)

Grattis, chefen ;)

Beatrice sa...

Tack Sus!
Med din (er) hjälp kommer det bli toppen!

Camilla sa...

Grattis! Hvilken julegave. Det ordner seg for snille jenter, sier bi i Norge!

Fia sa...

Vad underbart roligt. DU är verkligen värd det och C2 skulle aldrig aldrig aldrig kunna hitta någon bättre!!!!!!! Nu blev jag väldigt glad för din skål. Ska fan i mig skåla i lite te!

Beatrice sa...

Tack, det värmer! Och skål!

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Grattis Beatrice. Vad kul!

Anonym sa...

Igjen GRATTIS! Du kommer til å fikse det galant!!
Stor kram Lin