onsdag 15 april 2009

Lycklig!

Vid inloggning på datorn i morse väntade en trevlig överraskning.
Jag har blivit inbjuden av vårt dataprogramsutvecklingsföretag (oj, långt ord!) på musikalen "Elvis" på Cirkus nästa fredag!
Nästa vecka kommer att bli en kanonvecka om man får tro min kalender. På tisdag är jag medbjuden på en helkväll tillägnad lusten till livet, kärleken och relationerna med Sofia Wistam, Anna Söderlund mfl som håller i rodret. På morgonen samma dag är jag dessutom inbjuden att närvara på ett frukostseminarium med Jana Söderberg. Torsdagskvällen ska spenderas med en blandning av andnings- och meditationstekniker och styrketräning i en "rensande" yogasession på två timmar. Snacka om att jag kommer vara som en ny människa framåt nästa helg!

Läs mer på:
Elvis
Live, love, laugh
Ta dig rätten att må bra - redan idag!
Heartworks

Inga kommentarer: