lördag 30 augusti 2008

Hälsan själv!

Jag är helt sjukt nöjd med mig själv idag! I morse gick jag upp klockan halv nio, satte på mig träningskläderna och ställde mig på Orbitreken. Jag svischade fram på den i ca 20 minuter till redig dunka, dunka i öronen. Jag blev glatt påhejad av sönerna som ville att det sen skulle bli deras tur. Jag fick även sällskap under den styrketräning jag företog mig efter det. Samuel och jag låg och gjorde bland annat sit-ups tillsammans på vardagsrumsgolvet. Efter en snabb dusch stod frukosten redo och den avnjöts långt och länge. Jag åt nyttig helgmüsli från Matdistriktet och gjorde en smoothie med hallon, blåbär, banan, apelsinjuice och agavesirap. Men du hör ju! Man är ju hälsan själv! ;-) Kan dessutom konstatera att jag skrapat ihop 14 894 steg på stegräknaren idag. Ja, jag är helt sjukt nöjd med mig själv!

4 kommentarer:

Karin H sa...

Bra jobbat Bea!

Stort tack för spisen och strykbrädan! Matilda sover nu men kommer bli glatt överraskad när hon vaknar!

Sus sa...

Hurtbulle!!
Låter helt galet härligt sunt!

Tar nog efter dig.. nästa helg!

:)

Anonym sa...

herregud...det här är inte bra....

Beatrice sa...

Ha Ha Ha! Ja du Fia, vi får väl se hur länge det varar... hm...