tisdag 12 augusti 2008

Nya drömmar...

När jag var liten visste jag vad jag ville göra när jag blev stor. Jag drömde om att lära mig prata franska, att jobba som au pair och reseledare samt bli lågstadielärare.

Idag är jag stolt innehavare av ett diplom från Alliance Francaise, vilket styrker mina kunskaper i franska. Jag har arbetat som au-pair i Schweiz hos en underbar familj. Jag har bott i Grekland, Thailand och på Fuerteventura och jobbat som reseledare i 5 underbara säsonger. Jag har vikarierat som lärare. Jag har dessutom träffat mannen i mitt liv och förärats med två fantastiska söner. Jag känner mig lyckligt lottad som fått uppleva mina drömmar och så mycket mycket mer.

Och nu, nu börjar nya drömmar ta form! Fantastiska drömmar som ska slipas till fulländning och sedan förverkligas. Det kommer ta tid, men jag kommer att lyckas. Var så säker! Drömtågets destination är i dagsläget döljt i ett myller av möjligheter så jag stiger på med höga förväntningar!

Inga kommentarer: