onsdag 27 maj 2009

Jag vill inte, vill inte, vill inte!

Jag har de senaste dagarna gradvis fått mer och mer ont i halsen. I eftermiddag insåg jag att jag nog hade feber, om än inte så hög. Vid hemkomst åkte termometern fram och jo visst! Feber. Jag är sällan eller aldrig sjuk så när jag väl blir sjuk så kopplar inte min hjärna ihop ett visst tillstånd till sjukdom. Jag går runt och tänker att det nog är hormoner eller vätskebrist eller nåt. Mitt tillstånd just nu botar man med lite Alvedon. Hoppas jag. Bara jag inte fått halsfluss, för det är INTE roligt. Jag håller tummarna.

4 kommentarer:

Camilla sa...

Håper det passerer! God bedring fra Nannestad ihvertfall!

Karin H sa...

Krya på dig kompis! Hojta till om du vill ha dundermedicin från America! Kram

Beatrice sa...

Tack!

Jag kanske ringer imorgon!

Anonym sa...

Jag håller tummarna, och du vet i vilken låda du kan hitta medikamenter :)