tisdag 3 februari 2009

Knattetimmen - Världens bästa frågeprogram!

För alla er med barn hemma eller runt omkring ska med omedelbar verkan ladda ner Knattetimmen på podradio. Detta fantastiska program som sänds i P4 tar upp problem och frågor om och kring barn mellan 0-18 år. Jag har sträcklyssnat och är övertygad - Malin Alfvén och Louise Hallin är mina husgudinnor. Malin och Louise bejakar verkligen barn och inget problem är för trivialt. De berättar och frågar med en glöd och inlevelse hur problemet ser ut och hur föräldrar och anhöriga ska agera med barnen i given situation. För egen del känner jag igen mig och mina barn i mycket och nickar jakande med. "Ja, det är klart det är så!" Malin och Louise har fått mig att börja tänka "utveckling, vad kul" istället för "åh, griniga, trostiga ungar". Jag önskar verkligen att alla tar del av den kunskap och inspiration som dessa kvinnor ger i detta, världens bästa frågeprogram - Knattetimmen!

Läs mer om Knattetimmen och hur du laddar ner och lyssnar på programmet här.

Inga kommentarer: