torsdag 5 februari 2009

Lipfinity forever!

Jag har fler gånger än motsatsen köpt läppstift och läppglans som försvinner från läpparna i det jag kliver ut ur dörren. Jag tror att jag är supersnajdad och vacker som få, för att lite senare inse att större delen av läppstiftet sitter på tänderna och läpparna är små nariga streck. Men nu är det slut på det och svaret är: Lipfinity från Max Factor! Det är ett evighetsläppstift utan dess like. Det sitter så fast så om du vill ta bort det så går det inte! Så äntligen en produkt där reklamen visar sig stämma med verkligheten. Garanterat kyssäkta!

5 kommentarer:

Beatrice sa...

Halvdagsrapport!
Jag har nu haft på mig lipfinity i 6 timmar och precis ätit lunch och druckit både vatten och kaffe. Läppstiftet är som tatuerat på läpparna! Inga märken på varken glas eller kopp. Det är bara lite mjukgörande som behövs fyllas på! =)

Sus sa...

Det är därför du har varit så rackars snygg hela dagen :)

Men du, när jag provade det där för nåt år sen så blev jag så torr om läpparna. Det stramade fast jag använde deras mjukgörare som en manisk!!

vad tycker du nu så här efter snart en hel dag?!

Beatrice sa...

Ha ha! Ja bara därför! Detta läppstiftet förändrar helt! ;-)

Jo, läpparna blir lite torra, men jag fyller på med läppvalla så de inte torkar ut (hade jag ju gjort ändå). Men trots detta så måste jag säga att jag är sjukt nöjd! Lite omställning bara att se att man är så målad när man typ vid lunchtid tittar sig själv i spegeln. Sen återstår ju att se om jag får av färgen ikväll, eller förresten... jag låter den sitta. Då kommer JE ju vakna upp imorgon och se en sååå fräsch Beatrice, helt nymålad liksom! Precis som på film! =)

jennys hus sa...

verkar hålla vad den lovar den där. Kul då man äntligen hittar något som funkar.

Vilken bra dag du också fyller år på;-) Grattis i efterskott.
Kram/jenny

Sus sa...

Precis som på film :)

Men jag måste ändå säga, du är snygg ändå, även utan universalgloss.
Men, jag ska minsann också ut och handla. Mina smala läppar kan behöva en färgklick!!

Vilken färg har du?